8 Ekim 2016 Cumartesi

Fen Bilgisi 5.sınıf Besinler Ve Özellikleri

Fen Bigisi dersi 1.Ünite : Besinler ve Özellikleri

PROJE ÖDEVİ

Öğretmenimizin isteği üzerine hazırlamış olduğum Besin Grupları adlı poster çalışmam.
Hazırlık aşamasında yararlandığım araç ve gereçler

Yararlandığım Kaynaklar :

-Karton yerine tekrar kullanılabilir düşüncesiyle sakladığım karton hediye ambalaj ( Teşekkürler KOTON )
- Okul öncesi sınıfından kalma görsel materyaller  Meraklı Minik Görselleri  ve Onur Market haftalık indirim ürün broşürü

Hazırlık aşamasında gerekli görsellerin listesini yaptım , kestip biçtim düzenledim.
Besin Gruplarını içeren yazıları babam sağolsun çıktı yaptırdı Kağıt israfı yaptım kolaya kaçtım :(

Sırayla başlıklar
Besin Grupları  Karbonhidratlar Yağlar Meyve Ve Sebzeler


Proje Ödevim bu hazırlık aşamalarından sonra bitti .
ve karşınızda Fen Bilgisi Besin Değerleri konulu Poster çalışmam
Öğretmenim beğendi umarım sizde beğenmişsinizdir :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder